biokväll

min helg hemma blev förstörd.

ikväll ska jag och mamma på bio. det blir nog bra det.

nu ska jag börja töjja mitt öra.

hej

.

idag har jag lekt med mia lite smått och träffat emil. sen har jag hängt med ica familjen och firat annas pojkis som fyllde tjugo. o så har jag ätit taco.

nu ska jag ner till emil, dricka grogg o se på hitta nemo. kan ju fungera bra!

en helg





bilder från förra helgen. lite kalas i trollhättan först med trevliga människor sen en fin dag och kväll med hotell, god mat, oasis, room service vin och min allra finaste david!

.

nu är jag hemma i söderköping. jag vet inte hur det känns.

helgen var underbar. thn, grästorp, oasis, god mat, hotell och david! jag hade velat stanna tiden!

just nu är jag tom.

hej då

mjau

det är smått sinnessjukt att jag o alix har varit ifrån varandra lite mer än ett dygn och det känns som det är svårare att andas! jag kan inte ens föreställa mig hur jag skulle vara utan dig!

tacka !

dagen har inneburit jobb med massor upplärning, lite sent påtänkt kanske, trevligt chill med lottan, jesper o david med lite gamla godingar och klassiker, även en del dansband. sen var vi en stund hos tomas, jag har känt mig alldels små död och inte alls social.

imorron åker jag o david till grästorp o thn o hälsar o på söndag ska vi på "kärleksresa" tydligen. han vet inte om det än, men det kommer bli helt sjukt underbart!


efterfest

sitter i hänget. efterfest tydligen. fätt! jag o alex hamnade på burger king, där hittade vi thomas och några hamburgers. nu vill jag sova, ser fram emot en natt i en säng. utan minusgrader eller alkoliserade lidköpingsbor. jag tänker tillochmed satsa på att borsta tänderna!

alixandra p är min bästa och utan henne hade jag dött de här senaste dagarna. herregud vad vi har känt oss misslyckade, frusna och ensamma! tårar, alkohol och förslag uppåt väggarna! topp!

nu jävlar!

.

jag och alex fryser ihjæl. vi har inget hem, ingen tvættmaskin, inga trosor och inget snus. o så snøar det. tacka!
igår åkte vi trick øverallt och førsøkte hitta ett slags vandrarhem, utan succe. kjetil sællskapade men var nog inte øverførtjust. på det lite alkohol och gråt, sen var kvællen gjord!

sen låg dalibor på kjøksgolvet och vi kollade debatt.

jag fryser øverallt och håller på o dø. tur att ja har alexandra som låter mig gømma mig i hennes famn ute på stan!

hejdå

nyårslöfte kanske

bara för att man måste. här är inga löften, mer .. hm.. förslag.

här är mina nyårsförslag år 2009:
-
jag ska försöka att inte bli tjockare under kommande året :P
- jag ska väl ta tag i några slags studier
- jag ska ta hand om min alix
- jag ska bli en bättre människa och inte vara lika deppig och pesimistisk.
- jag ska lyssna bättre, prata mindre och sluta vara en pain in the ass!
- jag ska uppskatta det jag har, vänner, familjen och david, finaste david!
- jag ska utmana mig själv

sån


gott nytt år

gårdagen var trevlig och spenderades med fint folk.
jag fick prata med david o det var ju fint! jag saknar honom så otroligt mycket, men snart är det ju lördag :)

jag orkar inte skriva mycket. jag o alix ska se på film snart.
det var mest det som jag hade att komma med. oerhört ointressant!

hej