hej då mija

jag sa hej då till mia. jag höll på att bli ledsen, så då fick hon gå.

vi ses igen cp! tänk inget annat!

o glöm inte att skriva till oss i NORE!

nagelsaxar

nu har jag iaf packat, det mesta! jag kan inte packa, haha. allt ligger i press stop påsar :P har även gömt en sak i väskan, hahaha, så jävla dumt o gömma något i min egen väska, just då lät det dock mycket bra!

jag saknar nog ihjäl mig efter david tror jag. och jag längtar nog ihjäl mig tills jag och alixandra kliver av bussen i thn. känns som att bara vi kommer iväg härifrån så släpper allt jobbigt.

en av mina uppgifter har varit att packa en nagelsax. jag tror det är den värsta uppgiften. jag har tre stycken och har nog den sjukaste beslutsångesten om vilken jag ska ta med mig ! helt sinnessjukt!

sova snart då :) gå upp skapligt imorron och äta mammas mat för sista gången på ett tag.

hej

nänä

jocke behagade inte komma hem o säga hej då! sjukt trist!

jag har inte packat än, fattar inte varför jag inte kommer igång.

har räknat alla mina småpengar, typ 171.50 svenska (ska börja skriva så så att man kan hänga med lite).

nu är mia här, jag laddar upp miljoners miljarders bilder på bilddagboken. sen ska vi se kenny starfighter!

uppenbarelse

jag fick en uppenbarelse.

jag vill höra morissey sjunga oasis - dont look back in anger
tror det skulle vara storslaget!

nån som kan höra med han om han ställer upp ?

efterlysning

liten efterlysning! vart är joachim ? någon som vet ?

jag har ringt o massor. vart är du? nu får du ta o höra av dig snarast möjligt!

tack

jaså

usch jag har ingen lust med nånting.

idag har jag varit hos zoran. snälla zoran slipade till tanden så nu känns det bra. va på banken o fixade ny bankdosa. var hos min optiker och fixade en högerlins. ja, styrt runt med mycket och klockan är inte ens tolv än :D nöjd jag är!
snart ska jag skriva mitt cv o packa lite till.

har skrivit upp nya saker på packningslistan : zoo tycoon och drömjobbet på rosemond valley! vad känner du inför det alixandra p ?


ork

idag har jag köpt massa saker fast jag lovat mig själv att inte göra det. usch

nu har jag ingen ork. ingen ork alls!

usch

jag och emil såg 300. jag tyckte att den var väldigt bra :) jag köpte nötcreme. såg på barnprogram. välte nästan eriks borg och fick halvt hjärtstillestånd. köpte vanlig cider. inspekterade emils spritförråd där han hamstrar. klappade på emils huvud. ja.. lite så ..

nu lyssnar jag på idde schultz. jag ska väl sova. borde ta någon slags hostmedicin men jag hittar ingen så jag kommer hosta blod hela natten. nice!

har även blivit sjukt irriterad ikväll. fast det var längesen. usch!

imorron ska jag lämna en väska hos alex. in till stan o köpa saker. vakuum packa mitt täcke. nåt sånt.

hejdå

.

nu har jag sovit och ätit mat. ska träffa emil, handla godis och se en film. vi kommer ju hem men det är så många man vill träffa innan man åker. hoppas att jocke kommer hem snart så man hinner träffa honom också!

konversation från gårdagen:

Alix "Marre bit inte i björkbordet!!"
Josie "EK!!!"

"Vad är björk?"

dagen efter

idag har jag nog värsta "dagen efter" på länge. det blev mycket igår och jag är dessutom sjuk. jag har ingen röst knappt och känner mig super förkyld. usch!

men gårdagen var riktigt rolig. förfest hos josie innehållande det mesta! sen deli och efter det hugo. hugo var grymt bra!

idag ska jag städa lite, börja packa och ja.. ligga här och tycka synd om mig själv.

uppdaterar väl senare. hej så länge

jajja

nu är det betalt och klart till Kirsti Mathilde, jajja! Hon blir nog nöjd kan jag tro, kommer sitta att filosofera hela helgen!
jag och alex hoppas på att hon kan yoga.

.

Kirsti krånglar. AH!

Ska sova en stund snart kanske, sen är det bara att börja fixa. In till Josie. Vattenpipa och alkohol, känner att alkohol är av prio 1 då jag är super sjuk, måste komma igång. Sen hugo, älskade hugo, för sista gången på ett tag. Jag hatar det, samtidigt som jag älskar det.

Bokat biljetter till trollhättan och oslo nu iaf. Blir att leva jävligt snålt närmaste månaden. men det är det värt.

hej så länge

swedbank

"du har nu plats 111 i kön, tack för att du väntar"

TACKA

jajja

idag känner jag mig tjock i huvudet, men det är bara att rycka upp sig. Antilla på hugo ikväll, jag gillar ju både hugo och antilla. vi ska även lyssna på succé skivan "Du är 1" i bilen in.

idag har jag och alex flängt runt och visat den fina bilden på kirsti. jag har även beställt personbevis på alla möjliga språk. känns som det blev lite stressigt. blir att börja packa i helgen, skumt att packa ner hela sitt liv.

nu ska jag bada och göra mig iordning, vet inte vad för sexigt jag ska dra på mig tills ikväll. hoppas även på en bit tårta hos matilda kanske.

hejhej

jaså oslo jaså

jag o alex har fixat o trixat hela dagen. nu vill vi flytta in hos kirsti, japp! så nästa vecka åker vi, hejdåhejdå! det blir avskeds kalas på hugo på fredag för alla som vill :)

nu ska vi göra det vi är allra bäst på! skriva packninslista! wio wio !

något som är prio 1 på listan är våra sova-över-nattlinnen! alex har sitt med en akrobat-elefant på och jag har mitt blåa musse :D kirsti kanske kommer tro vi är två 10 åriga tjejer, det är vi ju också :D

gnite

dinmamma

försov mig imorse när jag skulle följa med alix till tandläkaren, så jag var lite halv ofräsch. sen in till stan med henne och mormor i rihanna. köpte present till frida o fikade. jag vill ha pengar nu så jag kan köpa massa saker! känns inte som jag har köpt kläder sen innan studenten. usch.

nu är alex hemma och äter, sen ska vi spendera hela kvällen och natten i min säng. niiice!

jaha

inatt ska jag försöka sova med benen och armarna innanför täcket. har fullt med myggbett överallt på benen och händerna! usch, det gillar jag inte alls.

o imorron ska jag upp tidigt o följa med fnittertippan till tandläkar-zoran. kul kul!

jag fick ensam känslan nyss, den gillar jag inte allst!

hej då

.

kom och ta hand om mig, jag är svag!

usch

jag är svag och ligger i min soffa, varför i soffan kan man undra? jo för mig ligger i sängen. jag får lite halv panik varannan minut när jag inte hittar pappersrullen som jag ställer på lite olika ställen. snart ska vi hämta alixandra p, köpa godis och hyra film. man får äta godis när man är sjuk har jag bestämt!

sen hoppas jag lite på att alix o mija ska ta hand om mig, göra varm choklad, värma en vetekudde, mata mig med godis och glass, massera min rygg och tillslut, innan de åker, bädda ner mig i sängen med dubbla täcken. jag ska läsa det här högt för mia nu så hon vet!

uppdatering

david är sötast o väckte mig imorse med finaste mmset!! upptäckte dock att jag hade ont i halsen, somnade om och vaknade genom förkyld! jag är helt tjock i huvet, usch!

var inne i stan en stund och gick en promenad i folkparken med lisa :) mycket trevligt. träffade även finaste ezmira (som förövrigt va på tv igår), henne saknar jag massor!

sen spelade jag lite gitarr med anna och sjöng niklas strömstedt i stämmor. nu är mia här. hoppas det blir ifk ikväll!

hej hej

jag gillar´t

jag och lisa har myst, ätit hamburgare och nu kollar vi på walk the line. jag gillar walk the line. jag gillar även Joaquin Phoenix, vi sitter här och suktar. johnny cash var ett geni, jag gillar även honom.

det här har varit en bra dag! jag gillar bra dagar.

jag gillar även en tjej som heter alixandra p och har en gul jacka.

jag gillar att vara pirat-aktig och säga awr!

jag gillar elektriker, speciellt en elektriker!

värst vad jag gillar mycket idag .. pesimist marre!


JAAA

nu är jag lite små glad för lisa kommer till mig :) alldeles för sjukt länge sen!

nu så

jag har fått en ny mobil av cp nokia. thnx! nu ska jag sätta på den och om den inte fungerar bryter jag nog ihop!


.

jag är komplicerad och tuff

söndag

känns som min dag var oerhört ointressant så jag behöver inte berätta om den.

imorron har jag en heldag till att gör absolut ingenting. jag ska sova tills jag vaknar (logiskt). sen ska jag nog ringa till min doktor, haha, jag vet inte ens om jag har en doktor (har man en egen doktor? mormor sa det). vet dock inte hur jag ska förklara mitt problem, ska fråga om vi kan ses över ett parti charader eller pictanary (stavas det så?) sen ska jag skriva mitt cv, eller rättare sagt uppdatera det. sen har jag gjort alla de aktiviteter jag har inför veckan. kuel!

jag äter gott (och dyrt!!) trollhättegodis!

kukicamen

[email protected] säger:

se lite kuk i camen?

Maria . säger:

varför skulle jag vilja det ?

vart kommer alla dessa människor ifrån ? och varför har jag dom på msn ?


godnatt

jag har badat. nu ska jag sova.

<3

nu blev jag kär! alixandra är hes o ringer o älskar mig, jag kan inte göra annat än att älska henne mer än massor! <3 du är det bästa jag har, oåterkalleligt! jag vill samla gamsla skelett i påsar med dig hela livet!

kväll

nu ligger jag i min säng, nerbäddad med nötter o sjukt bra musik. har saknat min dator! ikväll har jag hunnit gå en promenad med mamma i våra nya jackor, köpte kinder choklad, mums. sen har jag varit en stund hos cp jocke också, efter allt tjat var jag så illa tvungen :P var trevligt att ses, det var en stund sen. jag o tobbe hann även med lite äckligt festival snack. drack en cider sen cyklade jag hem, svinkallt!

nu fick jag sms av finaste o bästaste alixandra p ! jag längtar tills när vi nu kan ses!

statens järnvägar

tillsvidare


jag gillar inte sj längre, vet inte om jag direkt tyckt om dom innan, men nu är mitt "omtycke" obefintligt! (kan man skriva så? :P ) idag har varit värsta dagen på länge. började med att jag var tvungen att åka ifrån david vilket kändes ganska tungt! sen så kunde jag inte hämta ut min biljett för att det va stängt (fats david lovat att det skulle vara öppet :P ) så då fick jag flirta med busschauffören (ett blow job) sen satt jag o väntade i gbg en timma o när jag väl satt på tåget hem så gick det sönder! ah! blev en timma sen till katrineholm o missade mitt anslutningståg. fick vänta där i en och en halv timma utan några som helst pengar, kunde inte ens gå på toa. jag satt där och grät för att allt just då kändes förjävligt! sen kom jag finally till norrköping o tänkte ta bussen till jobbet o slippa gå, nähe då, funkade det inte att köpa biljett med mobilen, jag fick gå. jobbade tre sugiga timmar.

jag hatar att jag inte är i trollhättan med fnittertippan, sport frida, matilda, david o alla andra. usch!


mer poesi

alixandra bara sprutar ut dikter

"skottelotte du är en riktig skotte, inte kilt och rakadeben men en underbar tjäj!"


alexandra säger:
lite så känner j just nu 
Maria . säger:
hahahaha 

alexandra säger:
var den fin?
Maria . säger:
oerhört fin

Maria . säger:
o djup
Maria . säger:
måste läsa om den ett par gånger tror jag
Maria . säger:
jag har väl rakade ben ?  

alexandra säger:
ja den är inte lätt att förstå , men den är mellan dig ocg mig
Maria . säger:
haha
Maria . säger:
yees

alexandra säger:
precis, det är ett undermeddelande om du känner det?
alexandra säger:
alltså det här med rakade ben kan lika gärna handla om musik mellan dig och mig, eller kanske hugo, eller ah du förstår du får tolka det lite som allt bra vi har ihop,men det har du väl redan förstått kan ja tro 
Maria . säger:
du är really deep

alexandra säger:
bara lilla ja det

<3


fredag

av någon anledning tycker jag att det är skönt att det är fredag, vilket är riktigt skumt. kanske på grund av att jag har varit ledig i två veckor och haft helg hela tiden och så ska jag jobba både lördag och söndag medan alla andra ska ut på roligheter. usch ja! men ändå, det känns skönt!

snart kommer david hem från jobbet :) o imorron klockan 6.13 går mitt tåg hem.. not that fun!

nu ska jag fortsätta med att inte göra nånting! nice!

dikt

alixandra har skrivit en dikt till mig! inte alltid att man får en dikt tillägnad sig själv, mer sådant tack !

"mariavattenpira du är fin som en spira!"

endast en riktig vän kan skriva såhär storslaget <3

jag kommer aldrig hem

jag vill stanna här jämt. känns som jag är lite på semester, jag gör inte alls mycket, myser med david o ser på tv. himla skönt. saknar dock alixandra p. vill att det ska vara vi tre i sängen igen :D

idag har jag o david nästan sett klart sex and the city filmen, det är typ en kvart kvar men han var tvungen att åka o träna. vi har även fikat, slog på stort med en varsin mazarin :P

är typ super sugen på nudlar!

150 g

idag känner jag ledsen känslan. fast jag har nog inget att vara ledsen över. usch!

Mia , säger:
MARIA
Mia , säger:
nu måste du komma hem
Mia , säger:
150 grams burgare @ sibylla kostar 19 svenska kronor
Maria . säger:
VAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria . säger:
är det sant ?
Maria . säger:
det kan aldrig stämma ?!
Maria . säger:
finns ingen bättre anledning till att komma hem


jag vill ha två stycken tack!

<3

alixandra är min bästa och om jag fick bestämma så skulle hon sitta fast i mig.. så mycket tycker jag om henne! o det är inte lite det!

uppdatering

är inte så duktig på att uppdatera när jag är här känner jag.

saknar alixandra p. jag vill mysa med dig och lyssna på perfektion. var alldeles för länge sen!

nu måste jag städa innan david kommer hem, känner att mina grejjer är exakt överallt.

sköönt

nu är jag hemma hos david, vi har sovit i ungefär tre timmar o han vill gärna sova mer, inget jag har lust med alls. men men, jag får väl låta honom göra det eftersom jag drog upp han imorse. skönt iaf att slippa allt vad vandrarhem och stugor heter. har så sjukt svårt för allt sånt. ni som vet att jag hatar när folk tagit i min sallad kan kanske förstår att jag verkligen inte trivs i dessa rum. jag vill helst inte nudda varken väggar eller golv. absolut inte sängar eller soffor. jag vägrar att duscha och jag får panik ångest om tandborsten råkar nudda handfatet. nej usch! då trivs jag bättre här!

Mia , sjuk.. säger:
maria.. jag förstår ingenting!
Mia , sjuk.. säger:
är du full eller nått?

jag är nykter :P så du vet!


bortglömd

david verkar ha glömt bort mig, han skulle ringa när han mött upp henrik o så kanske jag skulle träffa dom lite.. tydligen inte :P men men . jag ska nog sova nu. det gäller att somna innan mamma och pappa annars är det helt omöjligt. dom snarkar sjukt mycket.

imorron får jag träffa david och jag längtar ihjäl mig.

godnatt

se på fan

ligger på ett vandrarhem i göteborg och upptäckte just att det fanns ett nätverk. räddaren av min kväll!

igår var vi i ullared på gekås. jag spatserade runt och iakttog alla dessa människor som dras till detta ställe. det som var mest spännande var allas glädje över att dom var där. alla som svarade i telefon sa: "VI ÄR PÅ ULLARED :D haha, jahaaaa då . fyndar vet du. är det något du vill ha?" eller liknande. alla lika upphetsade över att dom var just där. det är inte ens ett roligt ställe. usch! jag förstår mig inte på dessa människor. vallfärdar hundratals mil till detta ställe med fula kläder och alldeles för mycket folk. nej tack. inget favorit ställe!

idag däremot har jag vandrat runt i göteborg, hittat små roliga butiker, snygga kläder, bra musik och massa roligt. jag gillar göteborg.

hejdå så länge

anna har fotat mig idag, känner mig obekväm.

hudvårdsgrejjen var kul o trevlig. dom var dock oerhört på mig o alex om att vi skulle börja jobba där. vi är skeptiska.

imorron åker me and the family iväg och på lördag ska jag till david. jag uppdaterar väl bloggen där eller nåt.

kommer sakna alixandra p miljoners miljarders varv runt jorden <3

hej då hej då


yr

kom just hem från tandläkaren. är oerhört yr efter att ha legat upp och ner liiite för länge. nu är i alla fall min tand hel och fin :)

nu ska jag vila en snabbis . sen kommer alixandra p hit o läser nya NME med mig!

rubrik

idag vaknade jag elva och min första tanke var att det var väldigt tidigt och att jag måste somna om.

snart ska jag till tandläkaren och jag är lite nervös. hoppas framförallt på att jag kommer därifrån utan att ha förlorat en halvliter blod. ska i vilket fall som helst bli skönt att få ha en hel framtand.

idag har jag även tänkt mig att skriva en lista på vad jag får köpa när vi åker till ullared på fredag. jag känner mig själv och om jag inte följer listan kan jag komma hem med exakt vad som helst. en jordfräs, riskokare eller varför inte ännu en grill till min samling. jag är mästare på att impuls shoppa.

mjau

en ko - mjau

alixandra p

morsom

idag har jag o alix varit duktiga och skickat mail om massor med lägenheter i oslo, känns som vi är på väg. jag ville helst hyra ett rum hos en man som var lärare och hade en hund, där skulle jag trivas, eller hos katt-kvinnan. alix verkar dock vara besviken på mig för att jag är så himla dålig på norska, jag ska bättra mig, lovar!

imorron ska jag ÄNTLIGEN få fixa min tand, ska bli så himla skönt! sen så blir det lite tjejkväll här hemma med några hudvårds tjejer. kan bli trevligt.

nu tänkte jag sova. gnite

cravings for glamour

jag kollar på (jag gillar förkortningar) satc. ligger i min säng och önskar att mitt liv vore liiiiite, liiite glamourösare! det behövs inte mycket. jag vill ha en walk-in garderob, jag vill ha massor av skor. jag vill ha en het ryss som älskar med mig hela dagarna .. heh, mjae, kanske inte en ryss. jag vill ha en elektriker!

topmodel

mia och jag pratade topmodel, jag var väldigt negativ!

Mia säger:

nä inte ja heller... kollade topmodel nyss

Maria . säger:

mm

Maria . säger:

me to

Mia säger:

vad tycker vi?

Maria . säger:

bara skit

Mia säger:

hon ja.. hoppas hon pker ut

Maria . säger:

vem ä hon ?

Maria . säger:

jag hatar alla

Mia säger:

ja tycker inte m hon långa mörka bitchen

Maria . säger:

jag gillar ingen

Mia säger:

ja tycker inte m hon långa mörka bitchen

Mia säger:

annars fanns det en del söta

Maria . säger:

nej


suzuki swift

kom präci hem från alix. jag har provkört hennes nya suzuki swift, Rihanna! hon är både söt o sjunger bra, högtalarna låter kalas !

snart blir det road trip i rihanna, o då jävlar !

lussekatten

jag har cravings efter lussekatter. har inte ätit det sen hultsfred. alldeles för länge sedan med andra ord! lussekatten är nog min absoluta favorit bland bakverken. ge mig lussekatter! (eller heter det typ saffransbulle?)

anyway, vart får man tag i en bulle bakad med saffran vid den här årstiden?

dagens städlåt

patrik isaksson - tillbaks på ruta 1

haha

..

nu städar jag mitt rum. jag gillar inte det, jag gillar inte det alls!

men snart ! ooooh, snart ! ska jag träffa alixandra p första gången på nästan två veckor!

förresten, jag åt upp dom där mackorna idag. anna är och paddlar så jag tog mig friheten.

I´ll overdo it

I wanna hurry home to you
put on a slow, dumb show for you
and crack you up
so you can put a blue ribbon on my brain
god I'm very, very frightening
I'll overdo it

the national . slow show


.

Maria . säger:

NÄÄÄ

dave säger:
nääääääääääääääää

dave säger:
jo faktiskt.

Maria . säger:

? nej

Maria . säger:

usch

dave säger:
nänä

dave säger:
jo.

jag älskar sådana här konversationer!


man vill alltid ha det man inte kan få

igår köpte mamma någon slags mackor som jag inte alls var speciellt sugen på. o så sa hon att dom här är annas så dom rör ingen.

nu kan jag inte tänka på annat, jag vill bara äta upp dom där jävla mackorna!

benjamin och jag

o jag blev rädd när du la spiknubb på sandstranden

fiiiint



varsågoda. tre bilder på mitt fin fina blåmärke som jag vaknade upp med förra söndagen. det verkar inte vilja försvinna. mamma trodde det var åderbrock (nejtack!) pappa trodde det var en propp. positiva!

klipp klipp

jag och alix pratade frisyrer och klippning igår framåt natten. o nu villl jag göra något. jag ritade en jätte fin bild i paint. jag vill ha nåt nytt! så det blir en makeover dag för mig och fnittertippan snart! lär bli sjukt hett !

?

[email protected] säger:
sugen ?  :D
Maria . säger:
på ?
[email protected] säger:
att busa ?
Maria . säger:
nej tack

vem faller för detta ? om du finns där ute så kan du ju adda denna grabb och stilla hans törst !


ensam mamma röker ..

.. skulle vara ett sjukt mycket roligare program ! hahahahaha

känner att jag tråk bloggat massor senaste dagarna, typ en rad :P så här kommer två !

ensam mamma söker



älskar hur många svenska hits de hinner mörda på en timma i detta program. sjukt!

..

nu har inte jag träffat alixandra p på ca 9 dagar, 2 timmar och 9 minuter .. ungefär ! det gillar jag inte värst mycket!

dööö

jag vill döda the phonehouse! imorron ska jag åka dit och verbalt styckmörda dom!

usch

jag upptäckte just ett stort misstag i pirates of the caribbean filmen.. usch . nu tycker jag inte om den längre!

.

nu gör jag pomme.. med bakplåtspapper !

seeeegt

nu är jag hemma från jobbet. har varit en riktigt seg dag och jag ser definitivt inte fram emot imorron. har blivit arg / irriterad ett antal gånger idag. jag ringde alexandra imorse och hon svarar inte i sin telefon som vanligt, vilket gjorde mig irriterad eftersom jag var super stressad. sen skulle jag hämta ut min cp mobil som aldrig fungerar. o då hade dom inte ens gjort någonting med den. då blev jag arg och skällde. sen så hade fläktarna i butiken slutat fungera. jag var tvungen att lyssna på spansk techno hela dagen. någon hade slängt min vattenflaska. kassan stämde inte. en äcklig kille har kommit in i butiken och raggat och tjatat om mitt nummer hela dagen, ge dig ! inget går som jag vill. plus att det har ös regnat exakt hela dagen!

nu tänker inte jag röra mig en meter under hela kvällen och bara ligga här, lyssna på the national o se någon dålig film.


fördomar om norge

jag vill flytta, helst nu. men det kanske får vänta tills nästa månad. bästaste alex är fixaralex och styr!
jag har dock skumt mycket fördomar om norge kom jag fram till på tåget idag. bl.a. :

i norge är det alltid tjugo grader kallare än i sverige, oavsett årstid

tillbaka till dåtiden

först måste jag bara meddela att jag har haft en oerhört fin vecka hos david. kunde inte varit mycket bättre, han är helt underbar !

det var tungt att sätta sig på tåget hem imorse. jag fick sitta bakom några emo tjejjer som hade problem med pojkvännerna och en av dessa tjejer var oerhört självupptagen o ville mest att allt skulle handla om henne så efter en stund då hennes kompisar pratade om något annat ställde hon sig upp och skrek "hallå, jag andas fortfarande här borta!" hade tyvärr inget att kasta tillgängligt, annars hade jag gjort det.

något annat som var jobbigt var att alexandra åkte ett tåg framför mig och det kändes mest som jag var en åsna och någon satt på min rygg med sån där morot o jag kom aldrig fram. o det gjorde jag inte heller. kändes som det tog en evighet.

ju närmare jag kom hemåt kände jag mig bara yngre o yngre. när jag väl klev in genom dörren kände jag mig som tretton och mitt rum kändes oerhört litet och jag trodde jag skulle kvävas.

snabb dusch sen middag med åsa och jossan och bästaste filmen "benchwarmers". skönt o träffa dom igen, alltid lika roligt och åsa kör alltid lika dåligt :D

/ m

fin helg :)

nu sitter jag och kollar på aladin hemma hos david. han är inte här dock. helgen har varit as kalas :) lite fest i lördags, mycket trevligt :) o så david förstås :)

jag saknar min alixandra p massor ! du är ! <3