heatheatheat

det är alldeles för varmt i stan. idag har jag promenerat från mem med hugo, han jagade änder i kanalen, blev lite sugen på att hoppa i jag med.

planerar inför mogonens skärgårdsutflykt med cikki och micke. har handlat så jag ska tillreda lite lyxmatsäck.

i söndags hade vi tre lite afterwork vid klarsjön. musik och cider och himla trevligt hade vi.

hultsfred har konkat. inte för att jag hade tänkt att åka dit, men lite sad är det ju, minsann.

adjö

midsommar

är världens tröttaste tjej. familjen är iväg och firar, ale är på en ö och jag är hemma och dör. har lagat världens godaste mat till mig själv och nu ska jag och hugo ta en kvällspromenad innan jag tänker somna klockan nio. jobbat i två dagar och det tär verkligen på en när man inte är van. men allt är som vanligt när man går och lägger sig och luktar fisk. mmh.

jobb i två dagar till. sen är det några dagar fritt och då tänker jag typ placera mig på cikkis balkong och stirra på hennes tjocka katter och misslyckade plantor.

adjö.

hälg

igår hade pontus fäst i ringarum. himla trevligt var det. är dock besviken över att kubb-finalen inte blev av.
festen har resulterat i ett flertal nya vänner på ansiktsboken åt mig, så nu ska vi hålla kontakten och vara bästisar i alla våra dagar!

i fredags fick jag kortison sprutor i vänster handled och höger hand. handen är svullen och gör massa ont, känns sådär. men nu kanske jag kan få sluta äta alla andra mediciner snart så jag slipper vara svullen o sån.

inatt kommer det ett nytt avsnitt av true blood, HURRA!

.

vann just mitt tjugonde parti kungen, på raken. kände att det var tvunget att dokumenteras. sån.

frukt

gammalt inlägg, men inte tråkigare för det!

alexandra säger:
undra om det är kul att va en citron?
att behöva vara så sur hela tiden.
Maria säger: jag dör på dig
HAHAHAHA
alexandra säger: HAHA
Maria säger: roligare att va ett päron kanse
alexandra säger: tror det, formen vet jag personligen att killar gillar
hähä
Maria säger: hahahahaah
alexandra säger: kul att va en apelsin
för sanna sol är bra och solisan gör kroppen glad
Maria säger: du gör mig smålycklig
alexandra säger: du gör mig lycklig