paraplydrink

nu tar jag och ale vårat pick och pack och åker till thailand. fint ska det bli. saknar dock anna, mamma och pappa och framförallt hugo redan nu. usch. men snart är jag ju hemma igen.

zez då! ha det så jävla kul i snön!

lördagen

 

krippe fyllde tjugoett år. vissa fick stå i hörnet hela kvällen på grund utav dåligt uppförande.

sen lite dans o så.

hejrå

;)


du saknar det så förbannat

är så himla trött på allting. kommer ingenstans. önskar jag kunde få något annat att koncentrera mig på. en varm famn kanske, en paraplydrink under en palm eller bara någonting som skiljer sig från allt annat grått en stund.

farväl.

beach look

 

ungefär såhär skulle jag se ut på en strand. möjligtvis något brunare.


really


tripp

allt känns ganska bra. jag och anna ska boka en resa till egypten, grekland eller nåt snart. känns som både jag och lillan behöver komma bort lite.

funderar på en liten tripp till thailand nästa vecka också. kanske tar med mig ale, kanske möter upp maharu och henrik där. kanske hade det varit fantastiskt!

nu ska jag jobba lite mera. tjäna lite pengar som jag kan spendera i andra exotiska land.

adjö.

vafan

du saknar det så förbannat!

måla en väg härifrån

 

eller tänk om man kunde vakna upp med t.ex. den här imorron.


det är inte för att du är mitt hjärta



åh, vad vi sparar. sparar och sparar. vi sparade massor av pengar inne på monki idag. bra sparat!

chans

vilka mellanstadiefasoner jag har för mig.

benen viker sig och hjärtat slår en miljon slag för mycket. din hud brinner under mina fingrar.

kanske skulle det göra någon skillnad, ifall du bara visste om att jag fanns.

hejhej

idag är det torsdag, jag känner mig småsjuk still.

idag for martin och henrik till malaysia, hejdåhejdå som jag skulle ha sagt ifall jag varit där.

det pratas om otten till helgen, vet inte hur jag känner inför det.

grattis till fridap som har klarat av att ta sitt körkort! nu har inte alix rihanna för sig själv längre.

hejdåhejdå som jag säger nu.