..

jag kan i stort sett inte röra mina armar, därför bloggar jag inte.
nu ska jag knarka mina nya värktabletter som jag blir jätte rolig av.
herrå

toorsdag

filmen igår var himla bra, det allra bästa var när man kikade till vänster på alexa och hon hade så himla tuffa glasögon på sig. det skrattade jag åt.
snart ska jag till vårdcentralen för nu är min handled helt paj igen.
detvardet.

.

förövrigt, stavas inte wednesday oerhört fult. det har jag funderat över nu ett par veckor. det blir inte finare iaf.

wednesday

idag är det onsdag som rubriken förtäller. jag och alexandra ska se alice i underlandet med 3D brillor lite senare. det ser jag fram emot. tim burtons filmer brukar vara så fantastiskt bra så jag hoppas att jag inte blir besviken.
men nu först, ska här lagas köttfärssås, vilket jag aldrig riktigt har lyckats med, men nu får vi se.
hejdåsålängerå

soundtrack

har sett ytterligare en romantisk komedi. inga häpnadsväckande slut eller oväntade vändningar men det var väl inte att räkna med heller.

är så sinnessjukt sugen på ett glas kallt vatten. så det ska jag dricka nu. senare ska jag sova och imorgon är en annan dag.

jävla snö.

video

allt för min syster typ världens sorgligaste film för tillfället.
frida, ale, pillan och jag såg den i fredags och fulgrät genom hela filmen.
nu ser jag och min syster den igen, snyftar fortfarande.
se den.

ask for more



försvinn, jag är så jävla trött på dig.

karateklubben på trappan var helt okej. frös konstant och cidern smakade permanentvätska men ändå hade jag det trevligt. tycker mest synd om mias kompis som inte har några andra alternativ än att skaffa barn.

idag är jag relativt sjuk, är inte jätte lycklig över det direkt men jag har ju ändå inget annat för mig. slipper ju iaf sitta här och känna mig ensam för att jag ofrivilligt är hemma hela jävla tiden. jag är sjuk.

hejdå