she said

fredagen var himla trevlig. vi blev sittande på manesa en stund, jag, matilda, simon o alex alltså. åt god mat och sån. dansade bort natten på hugo.

snart kommer min vän martin hit och umgås. vi ska köpa godis.

typ.

fäst

nere vid willys i söderköping finns en enorm upp-plogad snöhög. där i ska jag bygga en festsal och nästa helg ska vi ha fint vinterkalas där. varmt välkomna! vi får hoppas på minusgrader.

nu ska vi ut och dansa. bugg.

inglourious



tänk om jag kunde vakna upp imorgon och se ut såhär.
såg förövrigt inglourious basterds igår. jag var nöjd.
gillar ju förövrigt tarantino. himla bra skådespelare och dialoger!

fick en häst i mitt spotify så nu är jag utan. tomt!

monday morning, you know you wont remember a thing

nu är det måndag. nu har jag fått lön. nu vill jag åka härifrån.

sjöng trubbel för alixandra i lördags, saknar när hon sjöng för mig i oslo.

leave love alone

These arms are mine
Don't matter who they hold
So should i maybe, Just leave love alone
You call out my name, for the love you need
Which you won't find in me

typ.

kvotering

det är så pinsamt att kvinnor kan vara för inkvotering. jag skäms!

.

timo är jätteliten i en stor mans famn!

tokigt

pinsam insats av sverige. känner mig lite tjurig över det. blä!

p3 guld nu och karin dreijer är himla tokig. måste bli varmt, är allt jag tänker.

imorron är det onsdag. kanske bio. anna verkar banga.
adjö

söndag

lite beroende på hur sanslöst stor min lön kommer att vara

så kommer jag införskaffa dessa som jag är

fruktansvärt förälskad i.


sommar


åh vad jag längtar till sommar. till parker, musik och solglasögon. till sommarregn och tusen regndroppar på varm asfalt. till långa nätter och promenader i soluppgången. smultron och lite för varm päroncider. uteserveringar och askfat. festivaler och varma sovsäckar. ja, ni vet, hela den där årstiden.

roast

om man vill rosta ett bröd hemma hos mig så ska man välja det hålet längst fram, om man kommer framifrån. fast kommer man från sidan borde man välja det högra. för det är allra bäst!

promenerade några timmar med hugo ute vid ekbackarna nyss. låter som en pensionerad old lady när jag säger att det var himla vackert. lyssnade på the big pink och morrissey och sjöng ganska högt för mig själv. nu ska jag jobba snart. tänkte sova middag först bara. hej.

rosetter

idag hittade jag två utav tre rosettarmband som jag äger. ett är rosa och ett är orange och det tredje som inte finns mer var svart. jag fick dom av alexandra i julklapp förra året. det svarta fick sätta livet till på nyårsafton det året. det tvingades på johannes arm och gick av. himla synd.

arbete

idag så jobbar jag till 22.15 med andreas, antar jag. imorgon jobbar jag med cikki.

åh, längtar till fredag då jag och alexa ska dricka vodka i mitt flickrum.

nu ska jag åka buss och inte helt oväntat är min mp3 spelare all gone. synd.


/m

aluceum cup

imorgon klockan sex ska jag gå upp för att borsta tänderna, promenera hunden, stretcha ljumskarna och dyllikt. ska dömma första matchen halv nio i finspång, känns himla motiverande. lina och jag har matchande, vita adidas tröjjor som vi ska springa runt i. kanske ser jag inte lika likblek ut i vitt. vem vet, det återstår att se.

kanske tar jag en bild eller två, kanske inte en ända. nu ska jag borsta tänderna och sova.

det är ett jävla borstande.

adjö.

4 0 1

åker in till staden och spekulerar på en visselpipa. typ.

detta är förövrigt inlägg nummer 401.

kk

jag hälsade på en stund hos min kära kk och hennes sambo micke. micke spelade wow och ville helst ignorera oss. kk va trevlig och rökte en ciggarett och pratade om allt och inget som vanligt. trivs där.

imorgon är det torsdag.

åh min alexandrap

"mariavattenpira du är fin som en spira!"

"skottelotte du är en riktig skotte, inte kilt och rakadeben men en underbar tjäj!"

detta
inlägg gör mig gråtmild

åh

jag läste i min bok och blev missnöjd. hon väljer uppenbarligen helt fel, helt tvärtemot vad jag skulle välja iaf. det gör mig olycklig på något underligt vis.

imorgon ska jag spendera större delen av dagen med martin och alexa. och pontus, ifall han får för sig att han vill. och så var det med det.

hejdårå.