usch

jag är svag och ligger i min soffa, varför i soffan kan man undra? jo för mig ligger i sängen. jag får lite halv panik varannan minut när jag inte hittar pappersrullen som jag ställer på lite olika ställen. snart ska vi hämta alixandra p, köpa godis och hyra film. man får äta godis när man är sjuk har jag bestämt!

sen hoppas jag lite på att alix o mija ska ta hand om mig, göra varm choklad, värma en vetekudde, mata mig med godis och glass, massera min rygg och tillslut, innan de åker, bädda ner mig i sängen med dubbla täcken. jag ska läsa det här högt för mia nu så hon vet!

Kommentarer
Postat av: mig-g+a

om man läser inlägget tror man att du ligger i både sängen och soffan!

2008-09-23 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback