tillbaka till dåtiden

först måste jag bara meddela att jag har haft en oerhört fin vecka hos david. kunde inte varit mycket bättre, han är helt underbar !

det var tungt att sätta sig på tåget hem imorse. jag fick sitta bakom några emo tjejjer som hade problem med pojkvännerna och en av dessa tjejer var oerhört självupptagen o ville mest att allt skulle handla om henne så efter en stund då hennes kompisar pratade om något annat ställde hon sig upp och skrek "hallå, jag andas fortfarande här borta!" hade tyvärr inget att kasta tillgängligt, annars hade jag gjort det.

något annat som var jobbigt var att alexandra åkte ett tåg framför mig och det kändes mest som jag var en åsna och någon satt på min rygg med sån där morot o jag kom aldrig fram. o det gjorde jag inte heller. kändes som det tog en evighet.

ju närmare jag kom hemåt kände jag mig bara yngre o yngre. när jag väl klev in genom dörren kände jag mig som tretton och mitt rum kändes oerhört litet och jag trodde jag skulle kvävas.

snabb dusch sen middag med åsa och jossan och bästaste filmen "benchwarmers". skönt o träffa dom igen, alltid lika roligt och åsa kör alltid lika dåligt :D

/ m

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så dåligt kör jag inte... men det är kul! vi hörs snart för ännu en middag och trevligt kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback