aj

nu är jag hemma. sov hos alex. drömde att hon var super liten och satt i min hand. när vi disskuterade detta kom vi fram till att det blir svårt när hon vill röka på krogen, vi måste därför köpa slim cigaretter, i fall att. vaknade även ofta med ansiktet i hennes nyfärgade hår (som förövrigt blev as grymt) och kände att jag höll på att bli hög av kemikalie dofterna!

idag kollade vi på the hives dvdn innan jag skulle ner till tandläkaren. det var nog det värsta tandläkarbesöket jag varit på. hon rev upp mitt tandkött så det är alldeles sårigt o köttigt nu (låter skit ofräscht, jag vet), det blödde så mycket att det rann ner i mitt ansikte o på halsen. fuck. nu har jag så jävla ont att jag bara vill gråta. och inte ville hon laga tanden heller, så den ska se ut såhär till september. jag dör.

vi gick iaf ett varv på stan sen. det var trevligt. "vad kosta?"

nu tänker jag ligga i min säng hela kvällen och bara tycka synd om mig själv. imorron är det fett med fest o jag o alex är super taggade! så jävla underbart med hugo!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag vill köpa dig kärring unge, VAD KOSTA?

2008-08-21 @ 18:25:01
Postat av: Maria

kosta gratis :D

2008-08-21 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback