bussen

bussen ja .. den var för det första sen o sen var den självklart full. jag fick stå, jag hatar att stå, man måste se helt sjuk ut när man står o försöker hålla balansen när bussen bromsar o svänger, men anyway . jag ställer mig dumt nog bredvid ett säte där det sitter en man av utländsk härkomst i jack and jones jeans (jag hatar jack and jones jeans) och någon fejk armani tröjja ( jag kan inte svära på att den var fejk men eftersom jag alltid går på fördomar så). jag förstår mig inte på dessa män. han säger i alla fall "-du kan sitta här gumman!" och klappar i sitt knä. VEM faller för sånt? VEM sätter sig i en vilt främmande mans knä? funderade allvarligt på att hoppa upp o sätta mig, men valde ialla fall att gå därifrån utan att yttra mig. fick senare sitta bredvid en dam med vita virkade handskar som hon spillt kaffe på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback