fräscht

idag är jag jävligt fräsch, bara så alla vet ! tror att jag använt mig av ungefär alla "skönhetsprodukter" mitt hem innehar. ska även till alex snart o använda mig utav några av hennes :P detta kommer innebära att jag känner mig snygg när vi anländer på josies förfest. när vi åker därifrån känner jag mig fortfarande någorlunda het (kan bero på alkoholen). när vi senare lämnar hugo runt tre snåret kommer jag se ut som jag inte duschat på fjorton dagar och så kommer jag känna mig as skabbig. samma mönster varje helg. varför anstränger man sig ? men äh. det är väl värt det.

så jävla underbart med hugo ikväll ! så jävla underbart med josie, åsa och alex ! så jävla undebart att david o fullgurr kommer ! jag är pesimist men det här kan omöjligt bli fel !

/zuparmarre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback