jag gillar inte rubriker

nu har jag sovit. jag gillar att sova. jag är även mästare på att drömma skumma drömmar. inatt var inget undantag. inatt så var jag i Kiruna på nån fest, sen skulle jag åka hem o upptäckte att jag hade tre moppar (ni vet sånna där stora, långa moppar) i baksätet och jag var tvungen att få plats med dom på något annat sätt. fan vad jobbigt det blev kan jag lova. ungefär det drömde jag om hela natten. hur jag ska skulle få plats med tre städredskap i min bil. jävligt ovettigt.

nu ska jag till jobbet och för att komma dit måste jag åka buss. buss är inte mitt favorit färdmedel, främst på grund av människorna på bussen. alltid massa underligt folk som jag får för mig att jag inte tycker om. något annat som jag inte tycker om är att min chef har fått för sig att passande musik att ha i en godis butik är techno, helst spansk techno. min favvo ! haha

/ techno marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback