såva gått kanske

jag fattar inte varför jag inte kan somna. har gått hur bra som helst o sova med david nu i två nätter, men nu när jag är ensam så är det helt omöjligt. jävligt kasst. hade ju gärna haft david här hela tiden, dock kanske inte bara för sovandets skull, men ändå :P

känns som jag ska jobba imorron, men det ska jag INTE. jag ska upp och luncha / fika med alix p och josie i stan. kan bli mycket trevligt :)

sov middag förut .. drömde att jag skulle till tandläkaren och hon blev vansinnig för att jag inte använt tandtråd och började kasta alla redskap omkring sig. jag gillar inte tandläkaren längre. jag ska dumpa folktandvården och bli tillsammans med zoran istället :D

ska väl göra ett nytt försök nu. såv gått alla !

/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback