ångest

jag älskar inte julen. självklart tycker jag att det är mysigt att vara hemma med familjen och byta julklappar och äta god mat, men jag skulle kunna klara mig utan det. jag får nog mest ångest när julen tar slut. på juldagen så är allting så himla tyst. allting är verkligen tyst och allting känns som att det är början på slutet på någonting. jag tror att jag får ångest över att det gått ett år till och snart är det ett nytt år. ångest, ja, det är vad jag känner just nu.

fast nu känns det ändå som att jag har saker att se fram till nästa år. jag har min alixandra p. vi två kan nog göra exakt vad vi vill när vi är tillsammans och jag vet att vårat år kommer bli grymt bra med ny lägenhet, morrissey, festivaler och vem vet vad mer roligt vi kommer på. jag har finaste david, ser fram emot varje dag jag kan spendera med dig och nu efter nyår kommer det kunna bli betydligt fler än tidigare. jag har många fler också, lotta och alla de andra nya oslo kamraterna. min familj och ja .. jag vet inte. kanske borde jag inte ha sån ångest.

nu sitter jag och tittar på gladiator. tiden går iaf. har fått apelsinjuice av min mamma som jag längtat efter hela dagen. imorron ska vi hämta annis i viken nånstans och sen ska jag kanske till stan en sväng. spendera lite. och imorron är det en vecka kvar tills dave kommer hem också, det känns ju fint!

ooo snart är det nyår hörreni! mitt nyår kommer att bli riktigt bra, kan det gå fel om fitt-lotta och hor-alex är med ? lär bli ett redigt kalas!
vi säger så!
/marre

Kommentarer
Postat av: A

fittlotta och horalex lär festelifesta rejält med marsvinsmarre :D

2008-12-27 @ 13:56:30
Postat av: lessentjej

såklart räknas man inte om man bor i ett annat land än just "superbranorge".... :( mvh miamarianne

2008-12-27 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback