julafton

för att sammanfatta. igår jobbade jag 7-15 sedan satte sig jag o alix på tåget hem. skönt. nu är jag hemma, hemma i min säng.

imorse öppnade vi julklappar och sedan åkte vi till farmor. var inne en snabbis på ica och hälsade på andreas och dennis, trevligt! vi åkte hem till mormor och morfar, åt mat och öppnade paket. för första året någonsin skippade vi kalle, tacka! jag har fått mycket fina saker, så jag är nöjd!

nu sitter jag och hjälper min pappa med att ladda på musik på hans nya mp3 och så tittar jag på någon slags romantisk komedi. romantiska komedier måste nog vara världens onödigaste filmer, ändå så tittar jag på dom. jag borde se en vettig film istället.

imorron så ska vi fira mormor på dagen. senare så åker vi in till josie, det kommer bli så sjukt roligt. älskade hugo och älskade tjejförfester med singstar och lite för mycket alkohol. blir väl sista gången på ett tag då jag o alex får tillbaka till oslo och åsa åker till lund.

nej, back to the movie. och allt julgodis jag laddat upp med. nu saknas david! men snart så kommer min finaste hem!


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback