ninaninanini

jag och alex sitter och äter oss igenom det lilla matförråd vi har kvar.
idag har vi julklappsshoppat. det gick väldigt bra, lite för bra. jag fick dra alix ut ur djur butiken när hon helt spontant skulle köpa ett marsvin. jag kände att vi kunde tänka igenom köpet, alex ville betala, ta det stackars djuret i handen o gå hem. vi kom som tur var därifrån utan marsvin men med ett löfte om att vi ska köpa ett inom en snar framtid.

alix har även köpt en frän julklapp till mig som jag älskar redan nu där den ligger i sitt paket och informerar oss. jag älskar att a redan hatar den :D

david ligger på en strand i florida, här är det inte alls avundssjukt! hellre jul i söderköping än två veckor på miami beach. jag räknar ner ca 12 dagar och 28 minuter left.

nä, nu ska jag o fittan kökhänga. på spelningslistan ligger tre låtar på repeat, inte för att någon av dom är någon slags favorit, utan enbart för att jag inte orkar lägga in flera.

frida hyvönen - dirty dancing
the killers - romeo and juliet
oasis - champagne supernova

här bjuder jag eder adjö. farväl


Kommentarer
Postat av: alixandra

bli mä här nu kommer inskaffa sig hemma hos oss vart vi än bor, om cirka 1 månad! jag är glad i dig även fast din klocka suger mer än... ah

2008-12-21 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback