nöjd

jag är så nöjd, nöjd, nöjd
mannen här är väldigt nöjd!

imorron vid den här tiden är jag at home och ligger antagligen och sover. tacka!

idag har jag o alixandra p städat lägenheten, det blev väldigt bra. höll på att kräkas när alix drog ut världens längsta blandning av hår, damm och lite annat äckligt ur dammsugaren! uääaah !
sen jobbades det. jag och robin hade jätte roligt hela dagen åt enbart tråkiga saker. jag var darth vader och han rapade som yoda bl.a.

vi har ingenting kvar att dricka hemma, förutom en smirnoff ice som står i kylen. den tar väl jag till frukost imorron i guess!

nu är det jul musik med carola i täten. jag o alex sitter o skrålar med! lite julkänsla ska vi väl hinna få. tacka!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haaha! uuäääe! nu är det chrisBrown som gäller!

2008-12-22 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback