idag är det en annan dag

jag känner mig hemskt tråkig och seg. har inte kunnat sova inatt p.g.a. en as äcklig trädman, jag tänker inte ens länka, jag klarar inte av mer, och att alex av någon anledning har känt att hon inte vill sova på sin kudde utan hellre på mina. det går väl bra förstås.

snart ska jag köpa mjölk och gå hem och dricka oboy. roligt! imorron ska jag och alex sova länge, om det går, de polska byggarbetarna är inte tysta nånstans!

jag orkar inte duscha ! men det gör inget för jag bor tillsammans med äckelalex o hon gillar inte heller att duscha.

hejdå cp världen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad menar du med trädman

Postat av: alixa

jag gillar att duscha varannan vecka kanse!

2008-11-27 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback