isolation

ledigurr säger:

som i isola?

Maria . säger:

haha . kan vi väl säga

ledigurr säger:

=)

ledigurr säger:
isola är ö på italienska

ledigurr säger:
=)

Maria . säger:

jaja, vad du kan gustav!

ledigurr säger:
är man gammal kentnörd så

Maria . säger:

isolation är även en joy division låt

ledigurr säger:
jaja

Maria . säger:

men vi kan säga att jag menar en italiensk ö

ledigurr säger:
det är ju samma sak egentligen, isola kommer väl från isolemento så betyder isolerad. man är ju liksom isolerad på en ö

Maria . säger:

stämmer ju i o för sig

Maria . säger:

jag känner mig lite som om jag är på en italiensk ö och enbart lyssnar på kent låtar

Maria . säger:

isolerad o deprimerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback