kanske, kanske inte.

idag har varit en bra dag på claes ohlson oslo city. jag har mest som vanligt inte förstått nånting, vilket alla tycker är jätte roligt. jag förstår fortfarande inte hur man använder telefonerna eller hur jag loggar in i systemet. har även glömt bort alla mina sjuttio koder och lösenord. bra dag som sagt!

imorron är det sovmorgon. jag längtar till att slippa gå upp kvart i sex. varje morron tänker jag att jag ska gå hemifrån 06.30 istället för 06.32. skulle jag någon dag lyckas med detta så hinner jag med en buss som går precis utanför våran dörr och skulle slippa gå till tunnelbanan, skulle även slippa gå genom knarkar centrum och möta samma narkoman varje morron, men nej, känner inte att detta kommer ske under detta år, möjligtvis nästa eller året efter det.

alex slutar nio idag, segt. typ fyra timmar kvar. dessa timmar kommer jag spendera sittandes i soffan, stirra in i väggen, alternativt harpan och stundvis känna mig super ledsen och hopplös. har känts så ett tag nu, tror inte denna dag är något undantag.

om en vecka återvänder alix till hemmaplan en stund. jag tänkte fly landet till thn. en vecka känns ibland som en halv evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback