mhmmmmmmmmmm

nu sitter jag och alex på ett internetcafe. de får just før tilfællet in någon slags leverans av kartonger. jag tænker inte sæga vad jag tror de handlar med.

idag har jag sovit. sen træffade jag bodil en stund och fikade. det var trevligt. sen åkte jag till alex jobb. vi åkte hem och åt. sen gav vi oss ut på jakt efter internet. vi hinner gå fem minuter innan vi blir uppraggade av några snyggingar iklædda kostymer. de ville ha med oss på någon slags spritdrickar fest. dumma som vi var tackade vi nej. men men..

imorron ær det julbord med clas ohlson. jag slutar sju, då ska jag o håvard hem till han och styla oss. sen klockan åtta ska vi åka taxi med dan till det dær stællet som jag har ingen aning om vart det ligger. det blir nog bra.

jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får træffa david imorron, annars blir jag ledsen. jætte ledsen! saknar honom massor!

nu har jag ingen lust længre. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback