uppdateringar från norge

här kommer samlade uppdateringar och fakta från oslo.

- Kirsti har en älskare. Genom säkra källor (Alixandra) vet vi nu att Kirsti har en älskare. Han sov över hela helgen och Kirsti gillar att prata bebisspråk med honom. "Han har en jätte äcklig tandborste, så där nertryckt", berättar källan. Han lär även ha sagt till någon han pratade med i telefon, "du vet ju att jag är på affärsresa". Det här kommer bli spännande och vi följer dramat noggrant!

3 modemåsten i Oslo denna höst! funderar du på en trip till norge? då ska du packa ner detta:
1. Ryggsäck, och då är det ingen fjällräven en fräsch designer ryggsäck du ska ha. Det bästa är en svart, tråkig ryggsäck men nån trist reklam på. Du ser inte en norrman utan sin ryggsäck denna vinter.
2. Skateskor, alternativt löparskor (träningsskor). Inga high-heels eller snygga stövlar inte. Ett par vita träningsskor från skopunkten eller ett par skateskor är rätt i alla lägen.
3. Reflexband. Denna accesoar lindas runt armar alternativt väskor. Oerhört fräsch look och väldigt praktiskt i mörkret.


Vad som kommer att ske denna vecka på våra 12 kvadrat meter:

- Det ända jag och Alixandra P kommer att göra tillsammans denna vecka är att sova då jag slutar när hon börjar eller tvärtom hela veckan. Det känns konstigt eftersom vi brukar göra allting tillsammans annars. men nu jävlar tjänar vi cash!

- På fredag klockan 10.00 är det dags för andra omgången i tvätt-sm. Vi satsar på att tvätta handdukar, sängkläder och underkläder denna gång. Får se hur mycket vi hinner.

- På lördag ca. 15.30 ska vi finally antasta "Kjells Änglar" som är en secondhand butik som ligger där vi bor. Vi har velat gå in där varje helg (de har bara öppet på lördagar, hälsar Kjell själv) men vi är aldrig här på helgerna så nu jävlar ska det bli av. Dom stänger 16.00 och alex slutar vid 15.00 så det blir att skynda sig på lite. Jag vill satsa på ett fågelhalsband, o känner jag alex rätt, vilket jag gör, vill hon också ha ett!

det var väl det just nu. ni vet vart vi finns. bye


Kommentarer
Postat av: Alixandra

fett, jag har även hört från en källa att jag inte kommer se dig förens tio ikväll, det känns inte så kul! :(

2008-11-12 @ 11:19:58
Postat av: Åsa

Hej! Hur har ni det i Norge? Går det bra med jobbet? ha det bra. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback