oh du, va fin!

bloggandet är ur fas. det är inte lätt när det är svårt.

i helgen har jag lämnat oslo och varit hos david en stund. anlände fredagkväll. åt taco på backstage och hann dricka en tolftedels cider, sen så blev det innebandy. innebandy är ingen favoritsport, men det var kul o se några stackars små grabbar förlora till ett gäng halvfulla nötter.

i lördags så blev det grästorp med massa släkt till david. det var trevligt, tror inte att jag gjorde bort mig alltför mycket. åt säkert fem efterrätter som hans mormor rört ihop. är fortfarande mätt. spenderade lördagskvällen inlåsta med massor av godis.

idag har vi segat, lagat mat och sen åkt till grästorp igen och ätit lite mer. var nog inte lika trevlig idag då jag somnade direkt när vi ätit i soffan. det går väl bra förstås.

dansbands inspirerad helg.

jag är inte den som vräker ur mig sjuhundra kilo känslor i bloggen, men för att göra ett undantag.
david gör mig bättre.

nu får det räcka. back to oslo. ska väl bara framme runt tolv nångång. tunnelbanan hem o krypa ner hos alix. snart kanske man börjar se något slags ljus i tunneln.

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback