oslo

jaså, marre bloggar, ifall nu någon kolla in. jag o alex har hittat ett bibliotek mitt i knarkar centrum dær vi kan uppdatera oss lite vad som hænder dær hemma. de hær tre dagarna har mest bestætt av att alex har skrattat åt mig då jag tycker att allting ær jætte æckligt. kirsti ar magsjuka o vægrar att plocka undan efter sig o hennes hår ær typ øverallt. det luktar sjukt mycket fisk i hennes kylskåp så jag vill helst inte æta något som varit dær inne.

vi har førsøkt att få tag i ett trådløst bredband vilket verkar vara helt omøjligt då man måste ha ett norskt personnummer. och før att få ett norskt personnummer måste man ha ett skatte kort o ett sånt får man inte førens man får ett jobb så ja.. allt kænns lite smått hoppløst, men vi øverlever kanske!

jag tycker sjælv att det ær jætte spænnande att jag skriver på norska ! tacka !

jag saknar ihjæl mig efter hemma o efter david o efter anna o alla andra !

/m

det går super bra att køpa knark hær iaf, helt øppet mitt i vårat centrum. tacka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback