dröm

jag tror att det var igår jag drömde en sjuk dröm. jag drömmer alltid konstigt och minns det väldigt ofta. inte som david som bara minns ibland o när han väl minns så handlar hans drömmar om att jag har ett ben men att det går bra ändå :P

vi befann oss i trollhättan, jag, alix o david. jag drömde att jag vann 5700 krornor på en norsk lott som heter flax. men när jag skulle lösa in den hos en tobakturk i thn så var det omöjligt för att jag var tydligen tvungen att åka till Bergen, Norge (läs : super långt bort) för att få ut mina pengar. tillslut fick jag ändå tag i en tjej som var villig att ge mig pengarna ändå. sedan var det helt plötsligt dags för mig och david att gifta oss. det var som sagt bara jag, alix o david där och vi var nu på en grusplan. david kommer tillsist inslirande i en svart ful bil som det står "KNULLA" på med stora vita bokstäver. sen gifte vi oss.

lite utav mitt drömbröllop måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback