hjärtlös

jag gissar på att mina höga besökar siffror endast infinner sig för att jag har blivit singel och gjord slut med. jag måste nog göra er besvikna, här kommer inga "tycka-synd-om-mig-själv"-inlägg, inga "jag-vill-dö" eller "ta mig tillbaka"-inlägg. jag kommer inte skriva om hur ledsen jag är, endast eftersom jag inte är ledsen. av någon dum anledning så är det så, och jag är nog ganska tacksam. så nu vet ni! jag är på banan igen.

jag och alix gör vacker spotify-lista och jag känner mig lite små lycklig för att jag snart ska somna i min nybäddade säng. optimistmarre ser fram emot veckan faktiskt, jag fattar inte vad som hänt med mig. en vändpunkt

lyssnar på skansros, florence, eldkvarn och samtidigt som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback