Och jag dansade när jag var tolv, och jag var högt över varje golv

jovars. igår firades mia för hon fyllde tjugo. sen åkte jag och alix folktom buss in till stan och önskade att det skulle bli en kväll på hugo som förut. deli först o alix ville gärna inte dricka av någon anledning. sen blev vi bjudna på shotts så då var hon igång igen! jag tog även mias födelsedagsshott. fattade inte varför hon inte ville ha den, nu förstår jag. det svider i halsen fortfarande! uuäääw!

på hugo var allt så jävla fint o jag var lycklig när vi dansade till håkan och broder daniel! vet inte om det var kitty men för första gången någonsin spelades morrissey på hugo! jag fick nästintill hjärtinfarkt innan jag, för alix skull, lämnade det hela.

sen träffade vi en glaceman och vi var glada!

nu kan jag inte sitta upp utan att luta mig mot något, länge sen sist!
/ m

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vilken är din favorit glass? =)

Postat av: Alixandra

spännande med en glass fråga! grattis marre. Förövrigt var det en finfinkväll!

2009-04-19 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback