jag är allt du vill ha

jag behöver nytt nu. ny musk! ny, svensk, göteborgs pop, indie, vad som! nåt nytt bara!

jag kan inte vänta på dig
så spring ikapp nu
för här har jag stått för länge
det börjar bli kallt ju

hur mycket kan allt va värt nu
när tiden har gått
det är dags att du ger tillbaka, för du har fått

kom igen, kom igen, våga jaga mig
jag är allt du vill ha
kom igen, kom igen, sluta fega ur
jag är allt du drömt om

första gången vi sågs kunde vi inte sluta prata med varandra
och första natten sov jag hos nån och du sov med nån annan
men morronen efter tänkte jag; du är inte som dom andra
och jag är så trött på dom så vad dom känner nu gör det samma


steget - kom igen (finns på spooootify och
myspace)

nåt annat trevligt, kavalleriet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, vad fint!

2009-08-18 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback