.

det känns som torsdag.
jag har jobbat, handlat på meny där sindre jobbar.
när jag kom hem åt jag digestive kex sen strök jag jespers tshirts.
när jag gick hem luktade det världens bar. det luktade världens bar mat och världens bar folk, världens bar musik och världens bar cider. jag längtade en liten stund efter lite världens bar häng med mia weisinger. lite uteservering med mia o alex o jossan. lite alkohol, alldels för många cigaretter och sen en fet sommar kväll.

elektiker david jobbar över o jag funderar på att sätta på en tvättmaskin. vad jag är duktig!
hej

Kommentarer
Postat av: meeejaa

kul att du gjorde det just nu! eftersom jag såg världensbar folket typ tusen gånger igår när jag fikade på coffeehouse och fick tillbaka samma saknad som du nu beskrev!

2009-02-11 @ 09:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback