ännu en natt

jag borstade tänderna nyss. ända anledningen till att det är värt att nämna är att jag borstade som fan. inte klokt vad jag borstade. jag har nog aldrig sett maken till borstande om jag tänker efter. ja jävlar.

jag ringde alixandra och sa att jag älskade henne, hon älskade mig med. när jag tänker över det så har jag nog aldrig sett maken till älskande där heller, ja jävlar vad vi älskar. lite så tänker jag.

när jag tänker efter ännu mer så har jag nog aldrig älskat så mycket som när jag och morrissey tillbringar tid tillsammans. det är mer än musik, det är ( som jag och alix redan har kommit fram till hundramiljonergånger, minst ) perfektion!

man pausar inte i en the smiths låt och man håller käften eller sjunger med när morrissey spelas i bilen!

lite så tänker jag. ja jävlar.

Kommentarer
Postat av: Alixandra

lite så tänker,känner,älskar jag också! det var en fin natt/kväll! ett fint samtal!

2009-03-01 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback