siffor 5/3-09 15.11

åh, ge mig någon slags break från alla dessa kassa människor och kasta hem mig till alixandra p. eller varför inte kasta tillbaka mig till i somras, till festival, sol, david, thn-folk, alkohol, musik, grillkvällar, road trips och hångel!

jag är alldeles förälskad! alldeles till mig. o det är inte david jag pratar om, även fast han får mig att falla för honom mer o mer varje dag. det är en alldeles sjukt, underbart, snygg och perfekt väst som jag har gått och kärat ner mig i! går förbi och hälsar på den i affären nästan varje dag! åhh, jag längtar tills jag får min lön så den kan bli min!

jag säger som alix p "västen, ett vitt linne, jeans shorts, konvers o solglasögon på hultsfred!"

jag fick någonslags hint om att alix tänkte ringa mig imorgon, kanske.. det tänker jag leva på!

Kommentarer
Postat av: Alix

Ah ska jag! ringas alltså! herrå typ eller godnatt, eller vad du nu en gör, säkert sexar! typiskt dig! :D <3

2009-03-05 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback