jag har sett allt från båda sidor nu



haha, jag gjorde en bild i paint. en typ av motivation för att få charlotten att komma hit. så här är vi, hunden, katten o marsvinet i en typ av bar :P hoppas lotta läser och inser vilket arbete och hur mycket energi jag lagt ner i den här oerhört fina paint bilden.

förövrigt så gillar inte alex regn vilket hon har påpekat ett antal gånger idag. vi va i stan och systemade. sen glömde jag min nyckel och åkte hem till familjen p o sov på frida en stund.

på lördag är det karateklubben o det ser vi fram emot. imorron ska jag jobba en stund och senare på kvällen ska jag o alix möta upp hanna o hennes nya pojkvän och mia o hennes gamla pojkvän, lär bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild marre!!! :) jag kommer snart och hänger i en bar med er haha puss

2009-05-26 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback