min huckleberry vän

jag tänkte att jag skulle göra ett "hur-mycket-jag-uppskattar-alixandrap-inlägg". så här alix, varför jag tycker om dig:

- för att du är så dålig på att trösta mig att jag inte kan göra annat än att skratta åt det
- för att vi har ett eget språk och för att du kan bestämma i vilka situatuioner man får säga vad
- för att du dansar som att ingen ser på
- för att du alltid blir för full och för att du tar hand om mig när jag blir för full
- för att du la ner din själ i att väcka mig på nyår så att jag inte missade tolvslaget
- för att du alltid fixar mitt hår
- för att du rymde med mig mitt i vintern på miniskidor utan vantar
- för att du vill sova med kläderna på när du är full
- för att du och jag samlade skelett i gamla ica-kassar och gömde under en gran
- för att ingen dansar "kalinka-dansen" naken bättre än dig
- för att du och jag har så himla roligt när det bara är du och jag och en shottkanna
- för att jag kan lita på dig och för att du bryr dig
- för att saker vi bestämmer oss för blir av

till dig, fast du nog redan visste

Kommentarer
Postat av: alexandra

här sitter jag och fäller både en och två tårar! tackbästaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback