molnillusioner

jag skulle vilja hitta ord som beskriver perfektion, passion, kärlek och tomma känslor. nya ord som inte är uttjatade. vart hittar man nya ord?

alexandra är tydligen den nya aslan och styr o ställer i narnia. för alla er som inte vet så hängde sig tydligen aslan i ett svart skosnöre (otroligt nog) och lämnade över allt till henne.

o jag, jag ligger i sängen och tänker tomma tankar och lyssnar på magisk musik. håkan, bob hund, smiths och joy division. som jag sa till a igår så känns det som det fattas något, men jag har inte en tanke på vad det skulle kunna vara. känns som det skulle kunna vara en minimal händelse från att allt skulle kunna vara perfekt. o vad skulle det kunna vara ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback