visst är det fint att va vid liv, en dag till

på måndag får jag en fin lön på massa pengar. man tackar, man tackar! så därför ska jag bjuda alexandra på miljoners, miljarders magizka drinkar imorron på underbara hugo. toppen!

idag fick jag även ett fint besked om att det finns en valp som vill bo med mig i slutet av augusti om jag vill. klart jag vill. kanske bara borde tänka över detta först :P

imorron jobbar jag fyra timmar sen så ska vi dricka sourz i mitt hem innan vi beger oss till stan o ser nåt band som jag inte minns.. sen hugo, markus krunegård, en karatefull alex, jordgubbs mojitos och dans. jag älskar lördag!

jag känner mig på glatt humör, förut var jag irriterad, jag orkar inte vara irriterad över ett påhitt, så därför är ja glad istället. bara utav en anledning, jag bryr mig inte!
vi säger så, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback