tråkigt

jag har läst igenom min blogg, alla de månader som jag vill kalla oslo-eran. jag var mycket roligare då, skrev roligare, hade roliga saker för mig, hade roligt. varför blev jag tråkig? och när skedde denna förändring i mig?

vissa som jag mött nu på senaste kanske tycker att jag är rolig, men ni som kände mig förut måste märka en skillnad. eller så är det bara jag som tycker att jag var roligare förut. i vilket fall som helst har jag läst igenom oslo-erans alla månader och skrattat tyst för mig själv åt saker som jag och alixandra hittade på. hur roliga vi var, hur spontana och fria vi var. hur mycket vi skrattade och älskade de månaderna, även fast det kanske bara var för en natt, en helg eller en oslo-period.

jag saknar att vara rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback