prinsen av peking?

anna har förbeställt markus krunegårds nya skivor så idag trillade dom in. jag sitter och lyssnar igenom och konstaterar att de få bra låtarna han fått ihop den här gången hade räckt till en halv skiva. de flesta låtar är endast dålig utfyllning. förstår inte tanken bakom detta projekt, varför släppa två halv kassa skivor istället för en bättre?

jag står oförstående till detta. synd, markus evangeliet var verkligen bra och nu ska han bli kommersiell och släppa skit. jag vill ha tillbaka hets och laakso. tack.


Kommentarer
Postat av: the master of P's

"..och nu ska han bli kommersiell och släppa skit"

Som om markus krunegård inte blev kommersiell redan när han bestämde sig för att göra ett soloprojekt. "Jag är en vampyr" har ju spelats sönder och samman på radiokanalerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback