väggstirrar

lita utanför känner jag mig allt när mina vänner firade med öl i linköping igår. känner även att jag var mycket vuxen i mitt beslut att stanna hemma. min halskatarr verkar inte vilja ge med sig, alls! jag hostar och hostar och hostar.

jag har beställt två vackra böcker om kärlek med vackra ord i som jag kanske skulle kunna låna. jag sitter och stirrar i väggen och försöker med min tankekraft få hit dom på stört, verkar inte gå så istället läser jag Bert och skrattar högt och hejdlöst så min hund lägger huvudet på sned och tittar underligt på mig. så då slutar jag skratta och försöker hålla det inne, vilket slutar i att jag fnittrar, fnittrar och fnittrar tills jag fnittrar så vilt så att jag inte kan hålla munnen stängd längre och så är jag igång igen..

den där Bert alltså!

Kommentarer
Postat av: poppe

Du borde skaffa samma host medicin som jag har! "Cocillana-Etyfin", den är receptbelagd med morfin i! Och tar man en deciliter sånt så försvinner inte bara hostan, man blir helt knarkad! Pröva vetja! Kramis.

Postat av: moppe

"host medicin" höhöh, särskriv1 o fejnt!

2009-09-08 @ 16:59:48
URL: http://candycanechildren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback