12345 i love you

åh, jag tycker att jag är så himla bra som lyssnar på sån himla bra musik. det är inte alla som lyssnar på så bra musik som jag gör.

igår däremot, under ett utav mina svagare moments, erkände jag att jag är stormförtjust i en väldigt dålig r´n´b dänga. tänker inte avslöja vilken dock.

en annan jävligt bra låt är denna, som jag äntligen lyckats spåra upp efter dagars sökande. allt jag kan säga om den är att i thailand är detta en kanon låt. jag förstår ungefär ingenting av vad dom sjunger, men refrängern säger ju allt! och videon, som grädden på moset, är sådär lagom rockig och trashig som passar perfekt ihop med denna typen av musik!




för de få som lyssnar igenom låten så tycker jag att ni ska lägga extra vikt på följande saker:

1. den ena thailändska pojken som definitivt försöker sig på att likna john lennon, helt oförståligt.
2. varför har dom solglasögon?
3. varför har dom så jävla roligt? det är ingenting med den här låten som är roligt.


"every day and night I love you"

så det så.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHAHAH!

2010-03-22 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback