alla dessa fb-grupper

nu har det gått för långt. så långt att jag måste tillägna ett helt blogginlägg till alla dess facebook grupper som får mig att skratta ihjäl mig.
här är de roligaste hittills:

  • "alla vi som älskar söta små guliga hästar"
  • "vi som älskar hästar, bara seriösa får va me"
  • "Vi som har ljugit om att vi har häst för att få nya kompisar!"
  • "mobbing borde inte få finnas!!!!!"
  • "vi som får ett sms, trycker på svara och sedan har vi glömt vad det stod"
  • "stoppa lovisa liljas shoppingberoende!" (vem är lovisa lilja?)
  • "vi som skriker på fotbollsspelarna genom tv-rutan även om dom inte hör oss!"
  • "en sann vän står bredvid dig i glädje och i sorg!"
  • "vi som vill ta bort mohammed i svenska almenackan och ha tillbaka emelie!"
  • "alla som tycker att 4b och 4a på rösjöskolan ska ha ett disco"
  • "tjejer ska behandlas med kärlek och respekt, inte som sexobjekt!"
alla dessa grupper är verkligen viktiga och värda att lägga ner ett ton energi på! speciellt den där om emelies namnsdag! herregud, hur tänker folk? ska inte emelie få ha en namnsdag? nä, då ska fan inte mohammed få ha det heller! bara så alla vet så är jag med i samtliga! kan tänka mig att jag kommer fylla på listan med fler superduperbra grupper inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback