i mitten

should have taken acid with you

åh, denns smärta!
dör lite varje dag när jag vaknar och upptäcker att det aldrig känns bättre. men med en näve nya mediciner så överlever jag dagarna än så länge iallafall.

igår vinkade vi farväl åt kära krippe som flyr landet. det planeras inför en efterlängtad oslo resa i juni. blir lite lycklig av det! lotta, david och jesper, hege, krippe, möjligtvis en bodil, kjetil, sofienbergsparken, operahuset, trumpet :P skrattar åt när jag och alexandra sov på en nittiocentimeters madrass på golvet i en oisolerad lägenhet bredvid en onykter grabb från vänersborg.

oavsett så drack vi äckliga drinkar och rökte medans jag och martin disskuterade världssjälen i maddes lägenhet. sedan hugo. jag och alexandra satt mest och stirrade och pekade på alla fula människor. känner uppenbarligen ingen där längre. harrys nästa.

har formaterat om datorn. det känns som att starta ett nytt liv. allt är blankt. det kanske är lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback